Popis nového způsobu vykreslování

Popis nového způsobu vykreslování

6

V jedné z nejbližších aktualizací, možná již v nadcházející 10.0, se změní způsob renderování objektů ve World of Tanks a tím i způsob, jakým se počítá maximální vzdálenost, na kterou můžete vidět ve World of Tanks jakýkoli tank. Jak známo, nyní se kolem vás vykresluje čtverec 1000×1000 metrů, v jehož jste středu. Nově se kolem vás vykresluje kruh.

Vykreslování do čtverce znevýhodňovalo hráče, kteří tak dobře neznají mechaniku hry, lepší hráči toho mohli často velmi dobře využívat. V současném systému je maximální vzdálenost, na kterou můžete vidět tank, proměnlivá podle toho, kde se stroj nachází a kde se nacházíte vy. Někdy jste mohli vidět tank pouze na 500 metrů, ale někdy až na 707 metrů, přičdmž mezi těmito dvěma hodnotami byl prostor, ve kterém jste tank vidět mohli a nemuseli (pokud se vešel do „vašeho“ čtverce).

Jak je vidět na obrázku, nyní se kolem vás bude vykreslovat kruh o půrměru 1128 metrů a maximální vzdálenost, na kterou budete moci spatřit tank tedy bude vždy 564 metrů ani méně, ani více. Samozřejmě je zde nutné upozornit, že se zde bavíme o vykreslovací vzdálenosti, na kterou už vám tanky musí spotovat kolegové z týmu. Stále totiž platí, že vy sami si můžete naspotovat tank na maximální vzdálenost 445 metrů.

Starý (vlevo) vs. nový (vpravo) způsob vykreslování
– červená plocha je to, kde můžete vidět tanky nyní, ale po změně již ne
– zelená plocha je to, kde nyní tanky vidět nemůžete, ale po změně je vidět budete moci